بهترین متخصص زنان

متخصص زنان دارای وظایف مختلفی است که همگی در حوزه زنان می باشد. وظایف متخصص زنان به دو دسته درمان و زیبایی تقسیم بندی می شود.

متخصص زنان در وهله بیماری هایی که مربوط به زنان و اختلالاتی را که به دنبال آن می آید را تشخیص و درمان می نماید.

بهترین متخصص زنان

همچنین در بحث زیبایی می تواند با انجام جراحی زیبایی واژن هم زیبایی را به اندام خانم ها برگرداند و هم باعث گردد تا برخی از بیماری های مربوط به زنان مانند خشکی واژن درمان شود.

به همین منظور باید به بهترین متخصص زنان مراجعه کرد. از این رو باید با برخی از  مشخصات بهترین متخصص زنان آشنا شویم. در ادامه این مقاله با توضیح خانم دکتر شایان فر با برخی از مشخصات متخصص زنان خوب آشنا می شویم.

علت مراجعه به متخصص زنان

بیشتر خانم ها این تصور را دارند که فقط باید برای آمادگی های قبل از بارداری  و همچنین برای دوره بارداری باید به متخصص زنان مراجعه نمایند. این باور اشتباه است.

خانم ها به دلیل آن که دارای ساختار بدنی خاصی هستند، با ابتلا به بیماری های خاص که ممکن است اصلا علائم خاصی هم نداشته باشند. بیماری های زنان فقط با مراجعه به متخصص زنان با انجام آزمایش و روش های تشخیصی ممکن است. برخی از بیماری ها ممکن است در صورت عدم تشخیص به موقع مشکلات فراوانی را در آینده برای خانم ها ایجاد کند. پس توصیه می شود تا حداقل سالی دو بار برای معاینه کلی به بهترین متخصص زنان مراجعه نمایید.

همچنین در صورتی که در دوران قاعدگی و رابطه جنسی دچار مشکل شدید، سریعا به متخصص زنان مراجعه نمایید.

بیماری های زنان

یکی از دلایل مراجعه مرتب به متخصص زنان بیماری ها و مشکلات خانم ها،تشخیص علت نازایی و روش های برخورد  با آن و درمان است. دکتر شایان فر در این مطلب در مورد موارد ذکر شده توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه می دهند.

شایع ترین عفونت هایی که خانم ها را درگیر می کند بیشتر عفونت های واژینال هستند که هر چه سریع تر باید درمان شوند این عفونت ها علائم متفاوتی دارند که شایع ترین آنها، عفونت های قارچی است و معمولا با علائم بسیار شدیدی نمایان می شود که عبارتند از:

• سوزش و خارش واژینال
  • ترشحات زیاد

اگر چه علائم عفونت های قارچی برطرف می شود و بیمار احساس می کند که بهبود یافته است اما بعد از دو هفته درمان به طور کامل صورت نگیرد دوباره علائم با شدت کمتری ظاهر می شود. و در دفعات بعدی ممکن است بدون علامت باشد و عفونت در ناحیه واژن باقی بماند. و عوارضی را برای خانم ها در پی دارد.

بعد از عفونت های قارچی، عفونت هایی که در خانم ها شایع است که حتما باید توسط بهترین متخصص زنان تشخیص داده شئند و درمان های خاص خودشان را دارند. خانم ها باید هر سه ماه یکبار توسط متخصص زنان معاینه شوند چون یک سری از بیماری ها وجود دارد که علامتی از خود نشان نمی دهند اما در داخل تغییراتی در واژن به وجود می آورد که موجب بروز عوارضی مانند نازایی برای بیمار داشته باشد.

بنابراین خانم ها باید سعی کنند مراقبت دوره ای سه ماهه داشته باشند تا هر سه ماه از نظر عفونت های واژینال و بررسی رحم و تخمدان توسط پزشک متخصص زنان بررسی شوند.

عفونت های دستگاه تناسلی خانم ها متعدد است و موردی که باید حتما بررسی شود تست پاپ اسمیر (تست غربالگری سرطان رحم ) است. این تست را خانم ها حتما باید هر سه سال یک بار انجام دهند و در افرادی که ریسک بالایی دارند باید هر 6 ماه یک بار این تست انجام شود.

درمان نازایی

از مهمترین مواردی که امروزه در بین زوجین جوان و بعد از ازدواج مطرح است، بحث نازایی است. در بحث نازایی زمانی که علت نازایی مرد نباشد، زن مورد بررسی قرار می گیرد. این بررسی توسط متخصص زنان انجام می شود. لاپاراسکوپی از جمله روش هایی است که امروزه برای تشخیص و درمان نازایی مورد استفاده قرار می گیرد.

جراحی زیبایی واژن

از جمله جراحی هایی که امروزه بین خانم ها طرفدار زیادی پیدا کرده است، جراحی زیبایی واژن به منظور جوانسازی و درمان برخی از بیماری های واژن می باشد.

دکتر شایان فر از لیزر ژولیت به منظور جوانسازی واژن و جراحی زیبایی واژن استفاده می کنند. جراحی زیبایی واژن به منظور برطرف کردن افتادگی های لگن، افزایش میل جنسی، کاهش خشکی واژن و رفع شل و افتادگی واژن انجام می شود.

خدمات دکتر شایان فر جراح زیبایی زنان و متخصص زنان و زایمان

هیستروسکوپی