درد هنگام رابطه جنسی

علت درد در هنگام رابطه جنسی چیست ؟ راهکار درمان درد هنگام نزدیکی چیست ؟ متاسفانه خیلی از بانوان  هنگام نزدیکی احساس سوزش و  یا در شدید واژن دارند ، که این می تواند بسیار ناراحت کننده و مشکل زا برای خود و همسرشان شود .  اما به راستی علت و درمان درد هنگام روابط جنسی چیست ؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید ادامه مطلب را مطالعه کنید ، دکتر شهناز شایان فر بهترین جراح زیبایی زنان در تهران در ادامه این مطلب به بررسی این موضوع می پردازند .

درد هنگام نزدیکی یک امر طبیعی نیست و  اگر بانوان در هنگام نزدیکی احساس درد می کنند باید  هر چه سریع تر به متخصص زنان مراجعه کنید  تا علت را تشخیص دهند و اقدامات درمانی را لحاظ کنند .

درد هنگام رابطه جنسی

آیا درد در هنگام دخول در ابتدای ازدواج طبیعی است ؟

زمانی که خانمی  برای مشکل درد در روابط به متخصص زنان مراجعه می کند باید  بتواند تمام اطلاعات درست را به متخصص زنان خود منتقل کند، چرا که برای درمان لازم است  تا درد ثانویه و اولیه بررسی شود .

در زمان های اول ازدواج  که به دلیل  از بین رفتن پرده بکارت درد هنگام رابطه احساس می شود ،به درد اولیه اطلاق داده می میشود .

اما گاهی هم دیده می شود که  خانم ،سال ها رابطه جنسی بدون درد را تجربه کرده است اما بعد ها دچار درد ثانویه می شود .

این موضوع باید  قبل از شروع درمان مشخص شود . همچنین لازم است در رابطه  با ناحیه درد  صحبت شود ، که آیا درد در قسمت بیرونی ناحیه  احساس می شود  یا در قسمت عمقی  واژن .

تمام این موارد  در روند درمان بسیار موثر هستند .

دکتر شهناز شایان فر متخصص زنان و زایمان هستند شما می توانید با شماره های ۸۸۰۵۷۸۷۵_ ۸۸۰۳۰۶۹۷ تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید ما را در پیج اینستاگرام دنبال نمایید.

درمان درد هنگام روابط جنسی

این درمان می تواند به طریق مختلف و بر اساس علت آن انجام شود، از جمله :

مصرف دارو

در صورتی که عفونت  و یا سایر بیماری ها سبب خشکی واژن و درد و سوزش در هنگام روابط جنسی باشد، متخصص زنان با تجویز برخی از دارو ها  این درد را تسکین می دهد . همچنین در برخی از بانوان علت درد، ورود به دوران یائسگی است ، که در این مواردهم مصرف دارو به منظور افزایش تولید هورمون استروژن به درمان خشکی واژن و حفظ رطوبت کمک می کند .

استفاده از دستگاه ها و لیزر ها

امروزه دستگاه های بسیاری وجود دارد که بتواند هر گونه  اختلال در ناحیه واژن را درمان کند ،  بر اساس شرایط فرد ممکن است، روش های درمان متفاوت باشد . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر  و پیدا کردن راه حل خود به مطب دکتر شهناز شایان فر مراجعه کنید .دکتر شهناز شایان فر تمام خدمات خود را با به روز ترین دستگاه ها  ارائه می دهند .

خلاصه مطلب

در نتیجه در آخر می توان گفت ، درد در هنگام رابطه جنسی امری بسیار مهم است  که لازم است، با متخصص زنان در این زمینه برای درمان مشورت شود .  قبل از درمان لازم است تا علت اصلی بروز این درد مشخص شود سپس   بر اساس شرایط و   وضعیت بیمار راه های درمانی انتخاب می شود .

18 − سه =