لاپاراسکوپی چیست

لاپاراسکوپی چیست

لاپاراسکوپی نوعی جراحی است که در آن با استفاده از لوله ای نازک مجهز به دوربین و نور که از یک برش کوچک داخل ناف وارد شکم می شود ،امکان بررسی ارگان های داخلی شکم و برطرف کردن ضایعات آنها ایجاد می شود.

چه زمانی لاپاراسکوپی انجام می شود؟

1- بررسی از نظر وجود و در صورت نیاز، برطرف کرن توده های غیر طبیعی داخل شکم و لگن.
2- بررسی و درمان مشکلاتی مثل کیست ، اندومتریوز ، بارداری خارج رحم و یا عفونت لگنی.
3- بررسی و برطرف کردن علل ناباروری در زنان ، مثل کیست ، فیبروم ، چسبندگی های داخل لگن ، عفونت ها. گاه وقتی تست ها و بررسی های اولیه علت ناباروری را مشخص نکند، نیاز به لاپاراسکوپی می شود.
4- انجام نمونه برداری
5- بررسی اینکه آیا کانسر دیگر نقاط بدن، به شکم انتشار یافته است یا خیر؟
6- جهت بستن لوله های رحمی – هیسترکتومی ( عمل جراحی خروج رحم) ، کیست ، فیبروم ، …..
7- بررسی علل درد لگن

خدمات دکتر شایان فر جراح زیبایی زنان  و متخصص زنان و زایمان

هیستروسکوپی

کولپوسکوپی

لابیاپلاستی

جراحی زیبایی واژن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: میانگین: ]
دکتر شهناز شایان فر

دکتر شهناز شایان فر از سال 1381، تاکنون با انجام بیش از پانزده هزار عمل جراحی متنوع و کسب تجربه فراوان دوره های مختلف فوق تخصصی لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی، کولپوسکوپی و لیزر را در دانشگاه تهران گذرانده اند.

برخی از خدمات درمانی و زیبایی که توسط دکتر شهناز شایان فر ارائه می شود عبارتند از: لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، پرینورافی، لیزر جوانسازی واژینال، تزریق چربی، درمان ناباروری، زایمان طبیعی و سزارین، درمان عفونت واژن و …. است.

3 + دو =

Call Now Buttonتماس با ما