چه افرادی کاندید جراحی لابیا پلاستی هستند؟

آیا می دانید چه افرادی کاندید جراحی لابیاپلاستی هستند؟ مزایای جراحی زیبایی واژن چیست؟ آیا لابیاپلاستی تاثیری بر میل جنسی خانم ها دارد؟
امروزه جراحی زیبایی لابیاپلاستی به علت کوتاه بودن زمان و رسیدن به نتیجه مطلوب محبوبیت بسیاری در بین بانوان یافته است اما داشتن آگاهی از چگونگی انجام این عمل باعث می شود انتخاب مناسب تری داشته باشند. در ادامه به توضیح بیشتر این جراحی پرداخته می شود.

علت بزرگی لابیا مینورها

ظاهر و اندازه لابیا ها در هر خانمی متفاوت است. خیلی از خانم ها مادر زادی با لابیا های بزرگ متولد می شوند و در بعضی از آنها بعد از تولد و طی تغییراتی ( بارداری، اختلالات هورمونی و خود ارضایی) که در بدن آنها ایجاد می شود، لابیامینور آنها بزرگ می شود.
جراحی لابیا پلاستی با دو جنبه زیبایی و درمانی انجام می شود:
زیبایی:
بیشتر خانم ها جراحی لابیا پلاستی را جهت زیبایی واژن انجام می دهند.
درمانی:
در برخی از خانم مشکلاتی مانند سوزش، خارش، التهاب و درد در ناحیه لابیا های کوچک احساس می شود که با انجام جراحی لابیاپلاستی قابل درمان است.

علل عمل لابیاپلاستی

• احساس درد و فشار در زمان رابطه زناشویی
• انحراف و پخش شدن (چند جهتی شدن) جریان ادرار
• احساس درد و ناراحتی در زمان انجام فعالیت های ورزشی
• متساعد شدن بوی نامطبوع
• احساس ناراحتی در زمان پوشیدن لباس های تنگ
• عدم تقارن و تیرگی رنگ لابیاها

بهترین اقدام جهت کوچک کردن لابیا مینور ها چیست؟

با افزایش سن در خانم ها پوست واژن حالت الاستیسیته خود را از دست می دهد. در نتیجه کلاژن پوست ضعیف شده و خاصیت ارتجاعی آن کاهش می یابد. جهت رفع این مشکل جراحی بهترین روش می باشد. جراحی لابیا پلاستی، یک نوع جراحی زیبایی پلاستیک است که در دستگاه تناسلی خانم ها انجام می شود و باید توسط پزشک متخصص و متبحر در این زمینه انجام شود.

مزایای لابیاپلاستی

• افزایش اعتماد بنفس
• رفع عدم تقارن لبه های واژن
• افزایش کیفیت رابطه جنسی
• رفع درد ناشی از پوشیدن لباس های تنگ

مراقبت های بعد از جراحی لابیاپلاستی

• داروها و پمادهای تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب و کامل مصرف کنید.
• سعی کنید ناحیه جراحی شده را با آب سرد شستشو دهید تا دمای ناحیه تناسلی افزایش نیابد و تورم آن زودتر بهبود یابد.
• روز اول بعد از جراحی از کمپرس سرد استفاده کنید.
• دو روز اول بعد از جراحی از نشستن های طولانی مدت بپرهیزید.
• از مواد غذایی که حاوی فیبر هستند استفاده کنید تا تورم ناشی از جراحی کاهش یابد.

دکتر شهناز شایان فر متخصص زنان و زایمان هستند شما می توانید با شماره های ۸۸۰۵۷۸۷۵_ ۸۸۰۳۰۶۹۷ تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید ما را در پیج اینستاگرام دنبال نمایید.

تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی

بسیاری از خانم ها با این عقیده که لابیا پلاستی باعث از بین رفتن میل جنسی می شود، به این دلیل از انجام آن می هراسند. در صورتی که این عقیده کاملا اشتباه است. اگر جراحی لابیا پلاستی صحیح انجام شود و پزشک از تکنیکی استفاده کند که روی اعصاب ناحیه تناسلی تاثیری نداشته باشد، باعث می شود که نه تنها میل جنسی با جراحی کم نشود بلکه به دلیل برداشته شدن چین های پوستی از روی لابیا ها و نمایان تر شدن بیشتر کلیتوریس میل جنسی نیز افزایش پیدا کند.
از طرفی به علت تاثیری که جراحی لابیاپلاستی بر افزایش اعتماد بنفس می گذارد باعث افزایش میل جنسی نیز می شود.

4 × سه =