لابیاپلاستی بدون درد

چطور می توان جراحی لابیاپلاستی بدون درد  را تجربه کرد ؟  شاید  خیلی از افراد که نیاز  به جراحی  لابیاپلاستی  دارند تنها به دلیل ترس از درد  از انجام این جراحی امتناع کنند، در حالی  که این کاملا اشتباه است . خیلی از افراد  از تجربه عمل لابیاپلاستی دیگر افراد سوال می پرسند و در رابطه با این جراحی و مراقبت های بعد  از آن .  اگر تنها ترس از جراحی لابیاپلاستی مانع از انجام این جراحی شده است ، ادامه مطلب را مطالعه کنید .

لابیاپلاستی بدون درد

لابیاپلاستی

همانطور که در مقالات پیشین هم گفته شد،  عمل لابیاپلاستی  یک عمل بسیار شایع در بین بانوان است که ابتدا طرفداران بسیاری دارد .  این عمل جراحی همراه با  بی حسی  انجام می شود و در نتیجه بیمار در طی جراحی دردی را احساس نمی کند . عمل لابیاپلاستی  برای  داشتن یک نتیجه ایده ال نیاز به مراقبت هایی می باشد که باید  در رابطه  با آن ها با متخصص زنان خود مشورت کنید  .

عمل لابیاپلاستی و یا هر نوع عمل زیبایی دیگر  به دلیل آنکه بر ناحیه بسیار حساسی  انجام می شود ، لازم است  تا ملاحظاتی را در نظر بگیرید .  انتخاب پزشکی که در این زمینه تخصص و تجربه بسیار بالایی داشته باشد بسیار مهم است ، هر گونه نتیجه منفی از جراحی  می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روند زندگی و روحیه فرد داشته باشد . پس انتخاب خود را آگاهانه  و با دید باز انجام دهید .

تجربه لابیاپلاستی بدون درد

دکتر شهناز شایان فر در این ویدئو در حال انجام جراحی لابیاپلاستی ، پرینورافی و تزریق چربی با بی حسی   می باشند، قبل از شروع جراحی  در رابطه با نحوه آشنایی بیمار با دکتر  از ایشان سوال می پرسند .

بیمار  که از طریق صفحه اینستاگرام با دکتر آشنا شده بودند  به مطب دکتر مراجعه کردند و بعد از مشاهده نمونه کارهای ایشان ، این اطمینان را به دست آوردند که  جراحی زیبایی خود را نزد  یک متخصص زنان حرفه ای  انجام می دهند .

بیمار  از  نحوه روند  جراحی بسیار راضی هستند  و  هیچ گونه دردی را احساس نکردند .

دکتر شهناز شایان فر متخصص زنان و زایمان هستند شما می توانید با شماره های ۸۸۰۵۷۸۷۵_ ۸۸۰۳۰۶۹۷ تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید ما را در پیج اینستاگرام دنبال نمایید.

خلاصه مطلب

در اخر می توان گفت  لابیاپلاستی و تمام جراحی های ناحیه تناسلی  بسیار مهم هستند ، دکتر شهناز شایان فر  بهترین  متخصص زنان در تهران  در ابتدا بیمار را به طور کامل معاینه می کنند و بعد از شنیدن  صحبت های بیمار  بهترین روش های جراحی را توصیه می کنند . دیده شده است که برخی افراد  به اشتباه  تصور می کنند که نیاز به عمل لابیاپلاستی دارند  در حالی که تنها با تزریق چربی به لابیاها  مشکل آن ها برطرف می شود .

2 thoughts on “لابیاپلاستی بدون درد

1. z - می 12, 2019 در 6:37 ب.ظ

هزینه لابیاپلاستی بالیزر و هودریداکشن و تزریق چربی و سه جلسه روشن سازی رو میشه بگید و همه اینا با هزینه بیمارستان کلا چقد میشه چون احتمالا تزریق چربی تو بیمارستانه

• drshayanfar - ژوئن 11, 2019 در 11:24 ق.ظ

شرایط مراجعه کننده ها در اعلام هزینه نهایی تعیین کننده است لطفا جهت اطلاع یا مراجعه حضوری داشته باشید و یا با شماره های 88057875 و یا 88030697 تماس بگیرید.

پانزده + 20 =

Call Now Buttonتماس با ما