علت بزرگ شدن کلیتوریس

کلیتوریس به عنوان بخشی از اندام جنسی زنانه ممکن است به دلایل مختلفی بزرگ شود که به آن کلیتورومگالی یا ماکرو کلیتوریس نیز گفته می‌شود.

اولین رابطه بعد از عمل تنگی واژن

اولین رابطه بعد از عمل تنگی واژن باید چه زمانی و چگونه باشد؟ آیا خونریزی هنگام رابطه بعد از عمل تنگی واژن خطرناک است؟ پاسخ

راه‌های تنگ کردن واژن

دانستن راه‌های تنگ کردن واژن برای برخی زنان امری ضروری و مهم است، زیرا واژن با افزایش سن گشادتر می‌شود. این بخش حساس می‌تواند بر

هزینه لابیاپلاستی

هزینه عمل لابیاپلاستی 1402

هزینه لابیاپلاستی ممکن است به عوامل متعددی وابسته باشد. در زیر به برخی از عوامل مؤثر در هزینه لابیاپلاستی اشاره می‌کنم: در نهایت، برای دریافت

برای سفت شدن پوست واژن چه کنیم؟

گاهی برخی از بانوان هنگام مراجعه به متخصص زنان از  چروک شدن و یا افتادگی پوست ناحیه تناسلی خود شکایت می کنند  و به به

درمان-فیبروم

معجزه درمان فیبروم

فیبروم یکی از مشکلات شایع در زنان است که می‌تواند عوارض مختلفی از جمله درد، خونریزی نامعمول، و تشکیل گره‌ها در رحم ایجاد کند. در