Search
Close this search box.
تنگ کردن واژن با لیزر ژولیت

تنگ کردن واژن با لیزر، صد در صد تضمینی!

یکی از نیازهای زنان داشتن اعتماد به نفس و رضایت از رابطه جنسی با همسرشان است، که برخی از زنان به دلایل مختلف مانند نداشتن اعتماد به نفس و یا مشکلات ظاهری در ناحیه تناسلی نیازشان به خوبی برطرف نشود. که خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی در این حوزه و ورود لیزر ژولیت در فیلد پزشکی زنان، که بی نظیرترین لیزر در حال حاضر دنیاست تمامی این مشکلات قابل حل است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

به دلیل افزایش سن و زایمان، ناحیه تناسلی زنان درچار گشاد شدن، سوزش، خارش، خشکی واژن، بی اختیاری ادرار و بدفرمی آلت تناسلی می شوند که تمامی این موارد باعث عدم لذت از رابطه زناشویی می شود. برخی از زنان به دلایل مختلف کاندید جراحی نیستند که در این صورت استفاده از لیزر به منظور رفع مشکلات ناحیه تناسلی پیشنهاد می شود. ما در این مقاله قصد داریم به صورت مفصل درباره علت گشاد شدن واژن و تنگ کردن واژن با لیزر، هزینه و عوارض آن صحبت کنیم با ما همراه باشید.

علت گشاد شدن واژن و شلی واژن چیست؟

برخی از زنان به دلایل زایمان طبیعی، رابطه جنسی مکرر، افزایش سن و یا حتی افزایش وزن ممکن است باعث باز شدن و شل شدن واژن شود. که این مشکل ارتباط مستقیم با عدم لذت در حین رابطه جنسی برای زن و همسر وی دارد که یکی از موثرترین و آسانترین راه ها برای تنگ کردن واژن، استفاده از لیزر ژولیت است. تنگ کردن واژن با لیزر یک روش غیرجراحی و کاملا موثر در بانوانی است که از شل شدگی و گشادی واژن رنج می برند. جراح زنان با استفاده از لیزر ژولیت می تواند موجب تقویت عضلات واژن و در نتیجه رفع شل شدگی و گشادی واژن شود.

عکس لیزر ژولیت
لیزر ژولیت برای تنگ کردن واژن

مزایای تنگ کردن واژن با لیزر

  • تنگ کردن واژن با لیزر بدون درد و خونریزی است.
  • برای انجام این جراحی غیر تهاجمی، از پروب های اختصاصی استفاده می شود. در نتیجه از نظر بهداشتی بسیار قابل اعتماد و اطمینان است.
  • فرد بعد از انجام لیزر به راحتی می تواند به کارهای روزانه خود برسد. لازم به ذکر است که به مدت 2 هفته از نزدیکی اجتناب شود.
  • به دلیل آن که از لیزر برای ایجاد تنگی واژن استفاده می شود، هیچ گونه عارضه ای برای فرد نداشته و بیماری بعدی را برای خانم ها ایجاد نمی کند.
  • نیازی به استفاده از آنتی بیوتیک ها بعد از لیزر نیست.
  • هزینه لیزر برای تنگ کردن واژن بسیار کمتر از جراحی تنگ کردن واژن است.
  • افزایش سفتی بافت های واژن
مزایای تنگ کردن واژن با لیزر

بهترین لیزر برای تنگ کردن واژن

در حال حاضر یکی از بهترین لیزرها در کل دنیا برای انجام انواع عمل های زیبایی زنان، مانند واژینوپلاستی (تنگ کردن واژن) لیزر ژولیت است. از جمله مزایای لیزر ژولیت نسبت به لیزرهای CO2 ماندگاری بیشتری دارد و تعداد جلسات آن بسیار کمتر از لیزرهای CO2 است. در ویدئو زیر می توانید توضیحات دکتر شهناز شایان فر جراح و متخصص زنان و زایمان را درباره مزایای لیزر ژولیت گوش دهید:

لیزر چگونه سبب تنگ شدن واژن می شود؟

همان طور که در ابتدای این مطلب گفته شد، لیزر یکی از جدیدترین دستاوردهای پزشکی در فیلد پزشکی زنان، از جمله تنگ کردن واژن است. لیزر ژولیت سبب تقویت عضلات واژن و همچنین خونرسانی به مخاط واژن و تحریک کلاژن سازی می شود که همین امر سبب جوانسازی واژن و تنگ کردن واژن می شود.

مقایسه واژینوپلاستی با لیزر و جراحی

  • برای تنگ واژن با لیز، بدون هیچگونه برش و خونریزی و دردی این عمل انجام می شود.
  • بهبودی بعد از لیزر بسیار سریعتر از جراحی است و همچنین دوره نقاهت کوتاه تری نیز دارد.
  • هزینه تنگ کردن واژن بسیار کمتر از عمل جراحی واژینوپلاستی است.

مراقبت های قبل از تنگ کردن واژن با لیزر

  • قبل از این عمل نیاز به معاینه توسط جراح زنان است.
  • در صورتی که فرد دچار عفونت واژن باشد، ابتدا باید عفوت وی درمان شود و سپس عمل لیزر برای تنگی واژن انجام شود.
  • تست پاپ اسمیر قبل از انجام لیزر الزامی است.
  • بهترین زمان لیزر واژن، 3 الی 5 روز بعد از پایان دوره قاعدگی است.

تعداد جلسات لازم برای لیزر واژن

تعداد جلسات و بازه زمانی میان جلسات، بعد از معاینه توسط پزشک متخصص زنان و بررسی شرایط وی معین می شود و در هر فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت است.

ماندگاری لیزر

ماندگاری لیزر به شدت افتادگی واژن و عضلات واژن بستگی دارد ولی معمولا بین 2 الی 18 ماه ماندگاری دارد و توصیه بهترین جراح زیبایی واژن این است که این عمل هر 12 تا 18 ماه تکرار شود.

مراقبت های بعد از تنگ کردن واژن با لیزر

  • داشتن رابطه جنسی تا 2 هفته بعد از عمل ممنوع است.
  • تا دو هفته سعی کنید فعالیت های سنگین نداشته باشید.
  • در صورت سوزش ناحیه بعد از لیزر می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
مراقبت های بعد از تنگ کردن واژن

مقالات دیگر: فیلم تنگی واژن با لیزر

هزینه تنگ کردن واژن با لیزر

قیمت تنگ کردن واژن با لیزر به عوامل مختلفی مانند تخصص جراح، دستگاهی که برای تنگ کردن واژن استفاده می شود، تعداد جلسات مورد نیاز برای فرد و حتی تنگ کردن واژن با لیزر در تهران نسبت به سایر شهرها می تواند متفاوت باشد. اما همان طور که گفته شد هزینه تنگ کردن واژن با لیزر نسبت به جراحی واژینوپلاستی کمتر است.

مطالب مرتبط