Search
Close this search box.
سفید کردن واژن با لیزر

سفیدی واژن با لیزر ژولیت، بهترین و سریع ترین راه

سفید کردن واژن با لیزر ژولیت، یکی از راه‌های مناسب و موفق برای روشن کردن واژن و کاهش تیرگی آن ناحیه است. استفاده از لیزر ژولیت برای سفید کردن ناحیه واژن، افزون بر تاثیرگذاری بالا، یک روش مطمئن و کاملا ایمن بوده که می توانید بدون نگرانی بابت آسیب دیدن بدن و سلامتی‌ تان، با خیال آسوده آن را انتخاب کنید.

این روش که در دسته جراحی های غیر تهاجمی و سرپایی قرار می گیرد، نیازی به انجام بیهوشی و یا بی حسی نخواهد داشت. سفید کردن واژن با لیزر ژولیت همچنین، درد نسبتا کمی داشته و پس از انجام لیزر، نگرانی برای فعالیت های روزانه تان نخواهید داشت. لیزر ژولیت افزون بر این، یک روش سریع برای سفید کردن ناحیه واژن بوده و در کمترین زمان ممکن، شما را به نتیجه ایده آل و دلخواه تان می رساند.

مزایای سفید کردن واژن با لیزر ژولیت

سفید کردن ناحیه واژن با کمک لیزر ژولیت که بهترین لیزر سفید کردن واژن می باشد از نظر بسیاری از متخصصان، از جمله بهترین روش‌ ها برای سفید کردن ناحیه واژن به شمار می آید، مزایای مختلفی دارد که در ادامه به برخی از این موارد می پرادازیم.

  • تنگ کردن ژنیتال
  • رفع افتادگی واژن
  • درمان مشکل بی اختیاری ادرار
  • هورمون تراپی
  • برطرف کردن خشکی و آتروفی واژن
  • برطرف کردن عفونت
  • بهبود روابط جنسی
  • بدون درد و خونریزی و بدون نیازی به ایجاد برش در ناحیه واژن
  • نتیجه گیری سریع و فوری
  • یک روش سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان
  • کامل شدن مراحل درمان و رضایتمندی بالا در تعداد جلسات کم (حتی شاید یک تا دو جلسه) 
  • فاقد عوارض جانبی

ویدیو نحوه کار 👇

سفید کردن واژن با لیزر ژولیت برای چه کسانی مناسب است؟

می توان گفت تمام افرادی که به دنبال راهی برای جوانسازی و روشن کردن ناحیه واژن خود هستند، می توانند از لیزر ژولیت کمک گرفته و با استفاده از آن در مدت زمان کوتاهی، تیره بودن واژن خود را برای همیشه برطرف کنند؛ چرا که این موضوع گرچه در اکثر موارد، یک حالت عادی و طبیعی بوده و نشان دهنده‌ی مشکل و یا نقصانی در بدن فرد نیست، اما ممکن است از منظر روحی و روانی، فرد را تحت تاثیر قرار داده و موجب نگرانی ها و استرس هایی در زندگی خصوصی او شود.

به طور کلی استفاده از لیزر ژولیت، محدودیت گسترده ای نداشته و تنها به دلیل قرارگیری در داخل واژن، به دختران باکره‌ای که می خواهند پرده بکارت خود را حفظ کنند، توصیه نمی شود؛ و به جز این دسته از دختران، حتی خانم های باردار نیز پس از زایمان، یکی از بهترین کاندیدهای لیزر ژولیت برای زیبایی، روشن کردن و همچنین، تنگ کردن واژن خود هستند و در واقع می توانند از این راه، تغییرات زیادی که به دلیل زایمان در ناحیه واژینال رخ داده است  را، تا حد بسیار خوبی به حالت قبل بازگردانند.

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا با آر اف؟؟

همچنین، افرادی که می خواهند در سریع ترین زمان ممکن، یک روش درمانی با اثر بخشی بالا برای سفید کردن واژن خود را انتخاب کنند ،قطعا استفاده از لیزر ژولیت برای این دسته از افراد، یکی از بهترین گزینه ها است. لیزر ژولیت که افزون بر سفید کردن ناحیه واژن، پوست شفاف و نرم تری به آن می دهد، برای افرادی که به دنبال نرم تر شدن این ناحیه از بدن خود هستند نیز، یک گزینه مناسب و فوق العاده است.

استفاده از این روش برای افراد مبتلا به سرطان و کسانی که تحت شیمی درمانی هستند نیز، نگرانی و دغدغه ای ایجاد نخواهد کرد، چرا که هیچ گونه اشعه مضر و یا حاوی دارو را به بدن بیمار منتقل نخواهد کرد؛ البته بهتر است حتما این موضوع را با پزشک مربوطه مطرح کرده و تحت نظارت یک متخصص، به انجام این کار بپردازید.

نتایج و ماندگاری سفید کردن واژن با لیزر ژولیت

نتایج، بسته به رنگ و نوع پوست افراد، عادات و سبک زندگی، تعداد جلسات تحت درمان و … متفاوت بوده ونمی توان برای تمام افراد، یک نتیجه واحد و مشخص را انتظار داشت؛ اما به طور کلی می توان گفت، نتایج به دست آمده دائمی با ماندگاری بالا بوده و نیازی به تمدید درمان و انجام مکرر آن، نخواهد بود.

تعداد جلسات برای سفید کردن واژن با لیزر ژولیت

تعداد جلسات مورد نیاز برای استفاده از سفید کردن واژن با لیزر ژولیت، برای هر یک از افراد با شرایط مختلف، متفاوت بوده و افزون بر این، باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که میزان رضایتمندی افراد نیز، با یکدیگر متفاوت خواهد بود. با این حال می توان گفت در شرایط معمولی و به طور میانگین، 3 تا 4 جلسه درمانی با لیزر ژولیت، برای سفید کردن و روشن تر شدن ناحیه واژن، مناسب و ایده آل خواهد بود.

هزینه سفید کردن واژن با لیزر ژولیت

هزینه، بسته به تعداد جلسات مورد نیاز، نوع پوست افراد و همچنین، مهارت و تجربه پزشک زیبایی که به آن مراجعه کرده‌اید و یا کیفیت خدماتی که از کلینیک مورد نظرتان دریافت می کنید، متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت.

2 پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط