Search
Close this search box.
جوانسازی با لیزر

جوانسازی واژن با لیزر = دستیابی سریع به نتایج دلخواه

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه می توان بدون انجام جراحی و در کمترین زمان ممکن، جوانسازی واژن را انجام داد. در این مقاله به توضیح جوانسازی واژن با لیزر می پردازیم و توضیح می دهیم که کدان نوع از لیزر برای جوانسازی واژن بسیار مناسب می باشد. امروزه برای انجام جوانسازی واژن از روش های مختلفی استفاده می شود که جوانسازی واژن با لیزر، یکی از این روش هاست. از بین لیزر هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، لیزر ژولیت از طرفداران بسیاری در بین پزشکان و خانم ها برخورد دار است.

جوانسازی واژن با لیزر ژولیت

در حال حاظر بی عارضه ترین و در عین حال با کیفیت ترین نوع لیزر برای درمان مشکلات واژن می باشد. لیزر از طریق تحریک سلول ها کولاژن ساز در ناحیه واژن و در ناحیه بیرونی پوست ناحیه تناسلی، سبب می شود تا علاوه بر ضخیم شدن مخاط داخل واژن، چین های داخل واژن افزایش پیدا می کند. لیزر ژولیت با افزایش خونرسانى به مخاط واژن سبب بهبود فعالیت غدد داخل واژن مى شود.

بنابراین نتیجه این می باشد که خانم هایی که دچار خشکی واژن شده اند و به این ترتیب می توانند با استفاده از لیزر ژولیت لغزندگی واژن خود را افزایش دهند و همچنین رطوبت واژنشان افزایش یابد. در خانم هایی هم که به گشادی واژن مبتلا شده اند، واژنشان تنگ می شود و حس رضایت قابل توجه را در رابطه جنسی خواهند داشت.

جوانسازی واژن با لیزر CO2

الارقم اینکه از لیزر ژولیت برای جوانسازی ناحیه تناسلی، داخل واژن و هم پوست اطراف آن، بسیار موثر است و مورد استفاده قرار می گیرد، اما برای عمل های جراحی، فقط از لیزر CO2 باید استفاده نمود. که در حقیقت جراحی در ناحیه تناسلی را می توان انجام داد.

در کل استفاده از لیزر در جراحی های زیبایی از طرف متخصصان زیبایی زیر سوال رفته است. علت این امر این می باشد که به دلیل برش هایی که در حین استفاده از لیزر CO2، این لیزر باعث تبخیر شدن بافت محل برش شده و بافت را می سوزاند. نتیجه استفاده از این لیزر این گونه است که صدمه حرارتی زیادی را در بافت های اطراف ایجاد می کند. به همین دلیل است که برای عمل های جراحی مانند لابیاپلاستی و پرینورافی، واژینوپلاستی از لیزر CO2 استفاده نمی شود. زیرا صدمه بافتی که بر روی بافت اطراف می گذارد بسیار زیاد است و ممکن است باعث ایجاد اسکار کند.

جوانسازی واژن با لیزر RF surgery

کاری که RF surgery انجام می دهد، این است که از امواج رادیویی برای عمل جراحی است و می تواند برش های بسیار ظریف ایجاد می کند و بهترین نتایج را برای عمل های جراحی ناحیه تناسلی ایجاد بکند و هیج صدمه حرارتی به بافت اطراف ایجاد نمی کند.

یکی از روش هایی که خانم دکتر شایان فر با کمک آن لابیاپلاستی انجام می دهد و در حقیقت پرینورافی را انجام می دهد، توسط RF surgery انجام می شود. از فواید استفاده از RF surgery این است که در حقیقت با کمک تجهیزات جانبی مختلفی که دارد، می توان تمام ناحیه تناسلی همانند، برآمدگی های ناحیه پوست را به راحتی با این لیزر و تجهیزات از بین برد. حتی می توان از RF surgery برای از بین بردن خال ها و زگیل ها می توان استفاده نمود. استفاده از این لیزر هیچ گونه اثری از خود باقی نمی گذارد و می توان برای از بین بردن جای اسکار در این ناحیه نیز استفاده نمود.

در بین همه متخصص زنان، تنها متخصص زنانی که برای انجام لابیاپلاستی از RF surgery استفاده می کند، دکتر شایان فر می باشد. در ضمن RF surgery هم برش های ظریفی دارد و همزمان خونریزی در محل برش را به راحتی کنترل می کند. به همین دلیل اقداماتی مانند عمل های جراحی، برداشتن خال، شایعات ناحیه تناسلی و زگیل های تناسلی را می توان با کمک RF surgery بدون داشتن کمترین درد و به راحتی می توان برداشت.

مراقبت های بعد از جوانسازی واژن با لیزر

  • بعد از انجام جوانسازی واژن با لیزر فرد می تواند به راحتی به فعالیت های روزانه خود بپردازد.
  • نیاز به مراقبت خاصی ندارد زیرا هیچ گونه عارضه ای را به همراه نخواهد داشت.
  • فقط به مدت 3 روز بعد از لیزر ژولیت فرد نباید رابطه جنسی داشته باشد.
  • به مدت یک هفته از رفتن به استخر و یا در داخل آب اجتناب شود.

انجام جوانسازی واژن با لیزر بعد از دو هفته از اولین جلسه انجام لیزر، فرد متوجه تغییرات و روند بهبود می شود. بیشترین تاثیر لیزر، بعد از 2 الی 3 ماه به طور کامل نمایان می شود. این تاثیر به مدت 2 سال ادامه پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط